piątek, 1 stycznia 2016

Grudniowe inspiracje

Witam w grudniowych inspiracjach. Tym razem chciałam połączyć tematykę świąt i nowego roku. Macie niesamowite pomysły na kartki, bombki i inne ozdoby choinkowe.Waszej kreatywności nie ma końca. Bardzo mnie to cieszy i  dlatego chciałam Wam pokazać prace które wywarły na mnie wrażenie.


Beata z BrummBLOGGing -oczarowała mnie kwiecistymi wypowiedziami i łatwością dobierania słów , ale oprócz tego uszyła wspaniałe zawieszki choinki



Kasia z KasiuLove- Cudowne bombki



Retro Drobiazgi-magiczne pudełko wypełnionymi marzeniami i wspomnieniami



Jola z Mojego zacisza- Sówki świąteczne



Marta Pejtoon-karteczki świąteczne w różu



Soutache Em -koralikowe serca



Maggii-stworzyła kolorowe dzwonki z papierowej wikliny



                                   Dziękuję w imieniu całego zespołu za spędzony z nami miniony rok.
                       Życzymy Wam nieskończonej weny i kreatywności, zadowolenia z pracy
                                                         i pomyślności w 2016 roku

                                                 
                                                                Pozdrawiam inspirująco

3 komentarze:

  1. Dzień dobry,

    chciałam zapytać, czy można brać udział w wyzwaniach jeśli nie posiada się własnego bloga ani konta na Facebooku?

    Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę,że nie. Musimy gdzieś oglądać Twoją pracę. Pozdrawiam Manhi

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi miło, dziękuję:)
    Em

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy, że jesteś z nami :) - DT PC

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...