środa, 3 czerwca 2015

Majowe inspiracje prosto z Pomorza


Jak ten czas szybko leci... Wydaje mi się, że zaledwie wczoraj przeglądałam Wasze blogi w poszukiwaniach kwietniowych inspiracji, a tu zupełnie niespodziewanie z kwietnia zrobił się czerwiec.

Ostatni miesiąc na blogach Pomorskich Crafterek w dużej mierze związany był z I Komunią. Pierwsza praca, która mnie zainteresowała to boxik wykonany przez Alexandra scrap.


Drugi, to urocze kartki, które możemy podziwiać na blogu Aboku.


Trzecia praca to album, przygotowany przez Anai.


Nie możemy również przejść obojętnie obok innego szczególnego dnia, który wypada w maju. Dla swojej mamy wyjątkową kartkę przygotowała Aggie z craft-loving-animal.
 

Wybieracie się na ślub? Propozycję kartek możecie znaleźć na  blogu Pejtoon.
 

A jeśli szukacie inspiracji na kartki urodzinowe zapraszamy do joannakrog.
Urzekający swoją kolorystyką gekon do obejrzenia u Luli.



W biżuteryjnym świecie, też się dużo dzieje. Na blogu Crafting Hard podziwiać możemy przepiękną kolię.



ThilaArt zachwyca doskonale wyważonymi kolczykami.


 Jak zakląć czas w zamki możecie przekonać się na blogu Galeria zamka .


Czas na coś, co mnie osobiście bardzo zainteresowało. Jakiś czas temu przypadkowo spotkałam Michała przy jednym z wyjść z plaży w Jantarze. Jak wielkie było moje zdziwienie, gdy odkryłam, że biżuteria, którą robi wykonana jest... z piasku. Intrygujące prawda? Takie przypadkowe spotkania utwierdzają nas w przekonaniu, że jeszcze wiele ciekawych osób mamy do odkrycia! :)


Na koniec chciałabym Wam wszystkim życzyć uśmiechu szerokiego jak u maskotek z ażRękodzieło.


Serdecznie zapraszamy do wpisywania się do naszej Bazy Pomorskich Crafterek! Zachęcamy również do wzięcia udziału w naszych aktualnych wyzwaniach:

http://pomorze-craftuje.blogspot.de/2015/05/wyzwanie-goscia-pc-dmuchawce-latawce.html
 http://pomorze-craftuje.blogspot.de/2015/05/zainspiruj-sie-12-wiosenna-aka.html

Chcesz podzielić się z innymi swoimi inspiracjami? Może czekamy właśnie na Ciebie!
http://pomorze-craftuje.blogspot.de/2015/06/nabor-do-zespou-pc-dt-call.html

Pozdrawiam serdecznie!
manufakturanaskarpie.blogspot.com








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękujemy, że jesteś z nami :) - DT PC

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...