środa, 17 kwietnia 2013

Recykling #4 KRAWAT - wyniki


Taka refleksja na początek ..... Dla mnie osobiście najważniejsza jest pasja 
i cenię ludzi z pasją - cenię tych co nie poprzestaja na pustych słowach - tylko DZIAŁAJĄ !!!
I dziś tym osobom dziekuję !!! za ich obecność TU I TERAZ, za to, że są z nami, że sie bawią,
że tworzą pomorskie, ktore nie ukrywam jest mi bardzo bliskie ... Ki :)

A teraz wyniki: 

Pietruszka ... 


Bea ...


jestem oczarowana waszymi pracami :D

Tym bardziej gratuluję i zapraszam do naszej edycji 
"RECYKLINGU" jako gościnne projektantki - banerek dla Was :)


I gorąco zapraszam do naszych wyzwań - nie tylko tych sponsorowanych :D

4 komentarze:

  1. O kurcze nie zdążyłam miałam zrobiony pasek z krawata ale nie zdążyłam dodać

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochane ,,POMORSKIE,, ... ślicznie dziękuję za wyróżnienie !
    Wierzcie mi ... miałam przednią zabawę przy tym recyklingu :)))
    Jeszcze raz dzięki za inspirację ... bo muszę się Wam pochwalić,
    że mam już 3 zamówionka na ową metamorfozę krawacika :)!
    Pozdrawiam Cieplutko :) - Bea

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też dziękuję za wspaniałą zabawę! Lubie takie wyzwania, gdzie trzeba się trochę na główkować i pokombinować ;) Dziękuję bardzo za wspaniała zabawę i czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  4. moja krawatowa kartka została w domu i nie dodana do wyzwania ale dobrze się bawię z Wami :)
    gratuluję dziewczynom

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy, że jesteś z nami :) - DT PC

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...