poniedziałek, 19 listopada 2012

Spotkanie u Ki ---> 15 GRUDNIA KOBYSEWO

no i przypadło mi w udziale przedstawić się samej -
zatem witam - mam na imię Kinga czyli Ki /kigabet vel Ki/
i od dziś bedę stanowić skład zespołu "PORORSKIE craftuje"
co oczywiście mnie bardzo cieszy :)



jestem absolwentką ASP w Wrocławiu na wydziale Ceramiki ...

od trzech lat "bawię się" tworząc swój blog "coś z niczego"
obecnie ---> HANDMADE by Ki

interesuje mnie wszystko co "nowe" i niepoznane ... 
jednocześnie staram się przy tym zachować własną niezależność 
i indywidualność - nie podążam za trendami, nie "ścigam się" ...

moje prace w wiekszości wykonane są z materiałów RECYKLINGOWYCH
w ten sposób chcę pokazać, że można stworzyć "coś z niczego" ...

najczęściej robię kartki bazując na "swoich" recznie malowanych papierach, 
ostatnio sięgnełam po znacznie wiekszy format 30/30 cm, 
czyli zaczełam robić scrapy :)

lista pozostałych rzeczy, którymi się zajmuję jest naprawdę długa -
poniższe tagi najlepiej je obrazują: (w kolejności alfabetycznej)
biżuteria, broszki, ceramika, digi-scrapy, druty i szydełko, 
eko_torebki, filc, gipsoryty, igła i nitka, rysunek, rzeźba, 
masa solna, szkło, malarstwo, tattoo ...

-----

tyle o mnie a teraz rzecz najważniejsza ----> SPOTKANIE !!!!


gdzie ---> u mnie w KOBYSEWIE  

kiedy ---> 15 GRUDNIA /sobota/ godz 13.00

uwaga ---> nie mam krzeseł /na stanie tylko dwa/ 
więc proszę nastawić się na pracę na podłodze 
jest za to duża pracownia i mój otwarty dla was dom na ten dzień  
ewentualnie nocleg ---> do uzgodnienia

---> mam 2 koty + tzw "dochodne" /info dla alergików ;)/

-----

---> co bedziemy robić ??? 


* całoroczny KALENDARZ /według mapki - scrap ze zdjęciem/

do dyspozycji:
- wydrukowana baza całorocznego KALENDARZa /autorstwa eye enso/ 
- MAPKA /bedzie łatwiej ogarnąć temat /
- nożyczki, klej, taśma dwustronna, linijka i inne rzeczy biurowe
- suszone rośliny 
- papiery i moje materiały w granicach zdrowego rozsądku   
/ choć ja bazuję na materiałach "zdobytych"/
- dziurkacze
- farby /plakatówki lub akwarelki/
- folie samoprzylepne

przynosimy:
- FOTO !!! 12/9,5 cm
- jak ktoś oczywiście ma !!! PAPIERY 
i wszystko to co może nam się przydać do wykonania scrapa


* broszki "coś z niczego"

do dyspozycji:
- nożyczki, igły, nici ... agrafki /zapięcie/
- resztki materiałów, które mam na stanie ...

przynosimy:
- jak ktoś ma !!! resztki kolorowych tkanin, tiulów, koronki itp ...
- koraliki ...


---> w planie jest też pokaz Lil - FRYWOLITKI :)


---> oczywiście by nam sił nie zabrakło będzie POCZĘSTUNEK

proponuje "szwedzki stół"... 
/co podyktowane jest oczywiście warunkami - brakiem krzeseł /
czyli każdy z nas przynosi to co uzna za stosowne
tak by mieć co przekąsić a nie odrywać się od pracy 
kawa i herbata na miejscu ...
a także dżemiki do spróbowania w tym z mięty i dziekiej róży ...

--- 

---> INFO: kigabet@interia.pl /w tytule wpisujemy KOBYSEWO/

UWAGA !!! jeśli ktoś chciałby poprowadzić jakieś warsztaty, 
przygotować pokaz proszę o pilny kontakt

1 komentarz:

dziękujemy, że jesteś z nami :) - DT PC

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...