wtorek, 9 października 2012

Żyj kolorowo! #4

Witajcie Kochani, po twórczej zabawie recyklingowej proponuję Wam wyzwanie kolorystyczne.
Paleta ma w sobie barwy zarówno lata jak i jesieni - daje więc dużo możliwości :).



Stwórzcie dowolną pracę używając minimum 4 kolorów. 
Na Wasze pomysły czekamy do niedzieli 21. października.

Na zachętę kilka twórczych inspiracji :)

Od października zaprosiliśmy do naszej twórczej drużyny Martę - Pejtoon. Witamy!!! :)
I z radością pokazujemy piękną karteczkę stworzoną w ramach wyzwania:




Zuzanka również wykonała kartkę:


 A moja praca to notes o wymiarach 6x7cm, zrobiony z filcu

pozdrawiam Sylka

P.S. Już jutro zapraszamy na wyniki wyzwania recyklingowego i losowanie nagrody :)


3 komentarze:

  1. świetna paleta! właśnie skończyłam karteczkę na wasze wyzwanie, mam nadzieję ją jutro wrzucić :))

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kolorki... czy ja mogę wziąć udział, pomimo iż nie jestem "pomorska"???

    OdpowiedzUsuń

dziękujemy, że jesteś z nami :) - DT PC

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...